- Szczegóły
- Marzena Krzewińska
- Odsłony: 868
/krzewinska/Karty-pracy-Edukacja-matematyczna-Klasa-3-Cz-2_1.pdf
/krzewinska/karty-pracy-cz-2.pdf
DRODZY UCZNIOWIE I RODZICE W DALSZYM CIĄGU REALIZUJEMY PODSTAWĘ
PROGRAMOWĄ
Dla klasy 1: proszę wydrukować karty pracy ze strony internetowej- proszę wpisać –karty pracy część 3 Nasz Elementarz . proponuje również ćwiczenie z matematyki po niżej .
Dla klasy 3: proszę wydrukować karty pracy ze strony internetowej- proszę wpisać karty pracy część 3A Nasza Szkoła oraz karty pracy część 3 matematyka Nasza Szkoła .
Dziękuje za uwagę
- Szczegóły
- Aleksandra Socha
- Odsłony: 832
Funkcjonowanie osobiste i społeczne
materiały dla ucznia - część 1
materiały dla ucznia - część 2
Kreatywność
- Szczegóły
- Aneta Pacześ
- Odsłony: 767
Kreatywność
27.03.2020r.
- „Piękny uśmiech”, praca plastyczna do wykonania w dowolnym formacie i dowolną techniką plastyczną.
03.04.2020r.
- „Wiosenne bazie”, każdy sposób na przywołanie wiosny jest dobry, a tym bardziej twórcze i artystyczne działanie was samych.
- Do wykonania pracy potrzebujecie: karton A4, brązową i szarą farbę. Na kartonie za pomocą palca umoczonego w brązowej farbie rysujecie gałązki (kreski według uznania). Moczymy palec w farbie szarej i odciskamy stemplując na naszych gałązkach. Tym sposobem uzyskujemy piękną ilustrację wiosenną.
- Szczegóły
- Aneta Pacześ
- Odsłony: 739
- 24.03.2020r.
- Praca do wykonania na kartkach: cechy ojca pozytywne i negatywne (wypisać), cechy matki pozytywne i negatywne (wypisać)
Do wyboru
- rola ojca w rodzinie, rola matki w rodzinie (opisać lub przedstawić w formie rysunku.
31.03.2020r.
- Praca do wykonania na kartkach: rysunek (narysuj sytuacje z rodzeństwem) np: jak spędzacie czas, co sprawia wam radość, może to być ostatnio przeżyte wydarzenie .
- Pytanie do odpowiedzi: Dlaczego uważasz, że warto mieć rodzeństwo?
07.04.2020r.
- Co to takiego savoir – vivre? (wyjaśnij)
- Jakie znasz 3 magiczne słowa (wypisz i napisz w jakich sytuacjach je
stosujesz).
- Nakrywanie do stołu, spróbuj samodzielnie nakryć do stołu (może to być do śniadania, obiadu kolacji). Zrób zdjęcie, pokażesz mi je na lekcji WDŻ.
- Szczegóły
- Joanna Ziółek-Szczerba
- Odsłony: 1510
Kochani na początek przesyłam Wam ćwiczenia powtórzeniowe z zakresu liczb naturalnych. Zadania dotyczą: zapisywania, porządkowania, porównywania liczb naturalnych oraz czterech działań arytmetycznych wykonywanych sposobem pamięciowym i pisemnym również na liczbach naturalnych. Wszystkie zadania są napisane przeze mnie, więc są Wam dobrze znane. Nie drukujcie ich, a przepisujcie wszystko do zeszytów i w zeszytach rozwiązujcie.
Każdego dnia (od poniedziałku do piątku) rozwiązujecie 1 kartę pracy (na karcie 2 zadania). Materiał będę Wam przesyłać partiami – na cały tydzień
Zatem: powodzenia i do działania!!!
KLASA IV:
KLASA V:
KLASA VI:
KLASA VII:
KLASA VIII:
- Szczegóły
- Katarzyna Łapot-Pruska
- Odsłony: 818
BARDZO PROSZĘ O NAUKĘ TEGO WIERSZA.PO POWROCIE BĘDZIEMY RECYTOWAC KOCHANI NA OCENY.POZDRAWIAM
PIERWIOSNEK - W.Broniewski
Jeszcze w polu tyle śniegu,
Jeszcze strumyk lodem ścięty,
A pierwiosnek już na brzegu
Wyrósł śliczny, uśmiechnięty.
Witaj, witaj, kwiatku biały,
Główkę jasną zwróć do słonka,
Już bociany przyleciały,
W niebie słychać śpiew skowronka.
Stare wierzby nachyliły
Miękkie bazie ponad kwiatkiem:
Gdzie jest wiosna? Powiedz, miły,
Czyś nie widział jej przypadkiem?
Lecz on, widać, milczeć wolał.
O czym myślał-któż to zgadnie?
Spojrzał w niebo, spojrzał w pola,
Szepnął cicho:- Jak tu ładnie...
materiały klasa 1
materiały klasa 2
materiały klasa 3
- Szczegóły
- Katarzyna Przygodzka
- Odsłony: 778
KLASA VII
Proszę, abyście zapisali sobie w zeszytach temat:Ćwiczenia z układem okresowym pierwiastków chemicznych.
- Proszę, abyście przy pomocy układu okresowego (macie go na końcu podręcznika) wykonali z podręcznika ćwiczenia 3,4 i 5 strona 99.
- Na podstawie ostatnich lekcji, które dotyczyły zapełniania powłok elektronowych elektronami i z pomocą układu okresowego napiszcie konfigurację elektronową dla atomu litu, krzemu, selenu, wapnia, fluoru, galu.
Proszę, abyście zapisali sobie w zeszytach temat: Wiązanie kowalencyjne.
Przepiszcie tekst ze str 110 od wyrazu „atomy pierwiastków...” do rysunku atomu tlenu
Drugi temat: Dlaczego atomy łączą się ze sobą?
Przepiszcie i przerysujcie wszystko, co jest pod zdaniem brzmiącym jak temat lekcji- str 110.
06.04-08.04
Proszę, abyście zapisali sobie w zeszytach temat: Smog- czym jest i jak wpływa na nasze życie i funkcjonowanie.
Proszę, żebyście znaleźli informację na temat smogu w dowolnych źródłach (książki, internet) i wykonali pracę w formie plakatu.
KLASA VIII
Proszę, abyście zapisali sobie w zeszytach temat: Szereg homologiczny alkenów.
- Na stronie 120 w podręczniku (tabela 8) jest szereg homologiczny alkenów. Proszę, aby ta tabela została przepisana do zeszytu. Nauczcie się nazw tych alkenów.
- Na podstawie wzoru ogólnego alkenów, który znajdziecie na stronie 120 wykonajcie ćwiczenie 1,2 i 3 ze str. 125. Podobne ćwiczenia wykonywaliśmy dla alkanów, znajdźcie je w zeszytach, będą pomocne.
Proszę, abyście zapisali sobie w zeszytach temat: Eten - jego właściwości i zastosowanie.
W podręczniku na str. 124 są informacje na ten temat. Napiszcie notatkę:
a. właściwości fizyczne etenu
b. właściwości chemiczne etenu
c. zastosowanie etenu
Drugi temat: Reakja polimeryzacji.
Podręcznik str 122. Napiszcie:
a. krótko- na czym polega reakcja polimeryzacji
b. co to są monomery
c. co dzieje się z wiązaniami wielokrotnymi
d. co to jest polimer
06.04-08.04
Proszę, abyście zapisali sobie w zeszytach temat: Smog- czym jest i jak wpływa na nasze życie i funkcjonowanie.
Proszę, żebyście znaleźli informację na temat smogu w dowolnych źródłach (książki, internet) i wykonali pracę w formie plakatu.
Strona 3 z 4